220307 bubblig

Ja så kom vi hem då. Mittinatta. Pappa var så glad att han inte visste fram o bak, och jag var inte sen på kramar heller iochförsig, precis som på kantat, och i väsby idag! Nåja med natta, men somnade väl runt 0100, drygt... Hade ju youtubes att ta ifatt! De sista dagarna snurrade på fint. Fick lite ont i fotknölen pga en pjäxknöl som klämt nån dag för mycket, men dä bar å åk, allt ok nu. Och vi åkte till mormor och grattade henne på dagen. Det var ett skönt återseende när jag trots allt passerat två gånger inom loppet av en och en halv vecka, utan att hälsa på... Men nu så! Förutom det härliga så har jag ju behövt ta ifatt med kompisar, och de med mig. Vi är så glada i varandra att hälften kunde vara nog, men varför det! Vi kör på och har det härligt. Idag hängde jag med storis som jag förklarade för pappa att jag inte sett på tre veckor! Katastrof! Osv. Jag bubblade inatt så pass att pappa kände sig som ett glas champagne. Det var allt ett bra sportlov, det med. Jag tar med det i allt annat som händer och som vi barn är tvungna att förstå på nåt sätt. Tack och lov är ni där och hjälper till. Mot nya dagar, och så kommer ju våren snart! Tack, E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0